منتديات المحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا وسهلا بكم في منتديات المحب

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كيفكم يا أحلى أعضاء شو أخباركم إن شاء الله بصحة جيدة أتمنى من جميع الأعضاء المشاركة الفعالة في المنتدى ولكل مجتهد نصيب أثبتو وجدكم لتنالوا المراتب والكل ينافس المهم أثبت جدارتك تحيتي للجميع المدير العام

شوية نكت.......حلوة

كاتب الموضوعرسالة
عاشقة القدس
عضو مشارك
عضو مشارك

شوية نكت.......حلوة Empty
مُساهمةموضوع: شوية نكت.......حلوة   شوية نكت.......حلوة Emptyالجمعة أبريل 09, 2010 10:12 am

ليه السمك المصري بيخاف من الجنيه؟....عشان الجنيه فيه 100 قرش

دجاجة انتحرت وسابت ورقة كتبت عليها "خلو الماجي تنفعكم"

سأل القاضي اللص: إنت إزاي تجيلك جرأة وتسرق في عز النهار
اللص يرد: ماهو حضرتك المرة اللي فاتت قلتلي إزاي تسرق في عز الليل...طب فهمني أسرق إمتى بالضبط؟؟

غبي راح عمل سشوار عند الحلاق..وهو طالع سأل الحلاق: أنا عندي فرح بعد أسبوع وعاوز شعري يفضل حلو كدة، ممكن؟....رد الحلاقك طبعا ممكن،، بس ابعد على المية
رجعلو بعد ثلاث ايام بيقولو: عطشاااان

واحد يقول لمراته: أنا بحب لورباك..قالتلو: والله؟ مادام انت طلعت فيها بوقاحة كده مانا كمان بحب الواد محمود....قالها: يا ولية لورباك دي زبدة...قالتلو: ومحمود ده عسل

بخيل متنرفز، مراتو بتسألو: مالك؟ فيه إيه؟... قالها: ماهي الصيدلية عاملة تخفيض وماحدش فينا عيان

فيل عامل علاقة مع نملة..وفجأة قرر يسيبها...قامت النملة تترجاه: حرام عليك...مش عشاني...طب عشان الفيل اللي في بطني

سأل المدرس التلاميذ في الفصل: اللي شايف نفسو غبي يوقف...بعد شوي وقف واحد...قالو المدرس: وانت بقى شايف نفسك غبي ليه؟...رد التلميذ: أصل انا انكسفت أشوفك واقف لوحدك يا أستاذ

سأل المدرس التلميذ: إيه الحيوان اللي تصحى على صوته كل يوم الصبح؟...التلميذ بيرد: بابا

أتمنى تعجكبكم

شوية نكت.......حلوة
صفحة 1 من اصل 1